onsdag 28 november 2012

Brottstycke.

- Har ni legat med varann?
Vad svarar man på det? Klart vi hade. I fyllan och villan när kåtheten slog till. Och så den där gången på jobbet. Efter ett personalmöte då jag dröjt mig kvar och småpulat med lite av varje, och han stod i dörröppningen och med skjortan uppknäppt så brösthåret syntes. Med släpig och lätt arrogant värmländska föreslog han en städvända i klassrummet och när jag vägrade lyda order så blev han tvungen att på chefsvis tillrättavisa mig. Rakt på sak, och med ett stadigt tag om min blonda hästsvans bestämde han takten på knullet, för det var ett rent och skärt knull. Inget kyssa smeka treva pilla. Bara kön och inget annat. Att det råkat vara i hemkunskapssalen kändes rimligt, men ack så hemligt. Hygienen för morgondagens lektioner återställde jag med handsprit och Mr Muscle medan chefen gick en vända och släckte lampor.
- Ja. Hur så?

1 kommentar:

  1. Nä, jag var bara lite nyfiken, men då vet jag i alla fall..:D Läckert upplagt.

    SvaraRadera