lördag 23 november 2013

Kladd

Henrik tittade under lugg på mig och hjärtat bultade så hårt att det var ett under att inte revbenen började klappra. Musiken täppte till alla möjligheter till konversation och istället rörde han vid mig. Lätt och trevande, en smekning på kinden. Vi dansade knappt märkbart och i periferin hördes någon muttra något som förmodligen hade att göra med att vi inte följde med i medsolsrörelsen fort nog. Hans hand följde min haka och runt mot nacken. Jag förekom honom med en hård kyss mitt på munnen. Han svalde och tvekade, så innan han hann ångra sig kysste jag honom igen. Den här gången var han med på noterna och lät sin tunga nudda vid mina läppar. Han luktade svagt av duschrvål och smakade svalt och av pepparmint.

Han satte mig i sitt knä och gjorde klart att dansen för vår del var överstökad. Med hans händer smekande över min kropp och min tunga som mötte hans kände jag ett behov av att få vara ifred med honom. Jag låste upp bilen med en gång, och styrde oss mot den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar